در پاسخ به...
واکنش توییتر دفتر رهبر انقلاب به ماجرای رومینا، برخورد بسیار سخت با تعدی جسمانی به زنان
قانون باید مجازات سختی را پیش بینی کند.
مدرسه علمیه حضرت زینب کبری” سلام الله علیها ” ارومیه
واکنش توییتر دفتر رهبر انقلاب به ماجرای رومینا، برخورد بسیار سخت با تعدی جسمانی به زنان
قانون باید مجازات سختی را پیش بینی کند.
مدرسه علمیه حضرت زینب کبری” سلام الله علیها ” ارومیه
رومینا اشرفی حدودا 14 ساله. و
دوست پسرش 35 ساله (تقریبا هم سن پدرش) و
پدر رومینا : 37سال دارد
رومینا اشرفی و امثالهم زمانی مردند: که نفوذی ها ؛ در داخل رسانه های این مملکت ، احترام و حرف شنوی وغیرت پسران و حیای دختران و بعداز اون (حجاب درست) رو از هردوتاشون گرفتن.
صهیونیست ها همین که بتونن همچین سیستم کارآمدی رو بر روی ذهن جوانان پیاده کنند ؛ خوده همین سیستم از 100تا گروهک داعشی ، بیشتر برامون هزینه ذایی میکنه
خیلی هاتون میگین چرا به حجاب ربط میدین ؟ باشه اصلا کاری به حجاب نداریم ؛ خب چرا درمورد حرف شنوی و حیای دختران و پسرانتون بهشون تذکر نمیدین و بچه هاتونو درست تربیت نمیکنید؟!!!!!
برای تربیت درست نیاز به سیستم داریم که پوشش درست(هم پسر وهم دختر) و احترام به بزرگتر ، بخش های مهمی از سیستم تربیتی اند.
و افراد نفوذی در رسانه ها اینا رو ازمون گرفتن.
بااین سیستمی که واسمون چیدن احتمالا باید منتظر مرگ کودکان بیشتری مثل رومینا باشیم. قضاوت باشما
حوزه علمیه حضرت زینب کبری ” سلام الله علیها ” ارومیه , [۲۸.۰۵.۲۰ ۰۹:۰۷]
باید همانند هر انسان باشعور باوجدانی این واقعه کثیف و خشن رو بشدت محکوم کرد. اما همیشه این؛ سئوال بوده چرا بزرگنمایی و سیاهنمایی و نتیجه های فضایی و غیر منطقی واقعیت را پنهان و دفن میکنند؟!
واقعا داستان چند درصد دختران در مملکت ما، اینچنین است؟! چرا وقتی دختری یا زنی، پدر و یا شوهرش را به فجیع ترین شکل به قتل میرساند این هیاهوها به راه نمی افتد؟ که اتفاقا مواردش در همین کشور ما کم شمار نیست!
مگر همین چند وقت قبل مردی در تلویزیون از دست همسرش نگریست که او سالها باعث جدایی و ندیدن خانواده و مادرش گردیده!!
مگر همین چند وقت قبل نبود که “آمبر هرد” در یک فایل صوتی اعتراف کرد که چه خشونتهایی علیه شوهرش “جانی دپ” صورت داده! از سیگار خاموش گردن بر بدن جانی دپ تا قطع انگشت و…
چرا ظلم و توحش در تحلیل ها به نوعی جنسیتی معرفی و نمایش داده میشود؟
همه ما نیک میدانیم پارادایم دانش فمنیسم، انتقادی است و اصل انتقاد هم به اصل ظلم است!
حال اگر تحلیل ها و فعالیتهای این جماعت، منجر به ظلم جدید گردد که خود ستیز و خود برانداز هست.
بنظر حقیر مساله “رومینا” از ظلم به زنان در ایران پرده بر نمیدارد که فریاد بلند از فقر فرهنگ و شریعت دارد.
بنده رومینا را در یک منطق دو ارزشی و صفر و یکی تحلیل نمیکنم که بگویم او استعاره دختر بی گناهی است که… هرچند او را خخیلی مظلوم میدانم اما او را معصوم و بی خطا نیز تحلیل نمیکنم.
همه شخصیتها و وقایع باید در یک منطق فازی تحلیل شوند، یعنی اشتباهات باید بصورت درصدی دیده و بعد تحلیل شود. اگر نگاه چامعه شناسانه ما صفر و یکی بود همیشه آفت جوزدگی و عوام زدگی دامن ما را خواهد گرفت.
من مقصر پشت سر این فاجعه را تنها پدر رومینا نمیبینم که روشنفکربازیها، تشویقهای احمقانه، رسانه های مجازی ضال و تفکر حاکم غیر هم سو با فرهنگ و آداب دیرینه کشور را مقصر اصلی میبینم که هیچگاه نیز بعنوان مقصر و مجرم معرفی نشده اند! و همیشه لباس طلبکاری پوشیده و قارقارشان به راه هست.
با ترویج اباحه گری و تشویق به اصالت دادن امیال و دمیدن در عناوین تعریف نشده ای چون آزادی، حقوق بشر و… امیال حیوانی را بی محابا و افسارگسیخته تقویت نمودند و میان توده تزاحم ها و دردسرها ایجاد نمودند و پاسخگوی پدید امدن فجایعی چون ازدیاد سقط جنین، بالا رفتن امار طلاق، گسترش بلبشوی جنسی و به تبع افسردگی بسیاری از زنان و دختران و پائین آمدن امار ازدواج و… هستند.
رومینا دختری هست که مظلومیتش آشکار شده، والا بنده بشخصه دختران و زنان بسیاری را دیده ام که در هرج و مرج روابط مبتلا به افسردگیهای حاد و آزار دهنده گردیده و روحشان به آتش کشیده شده و هیچ کسی هم از سر درونشان با خبر نیست!
این تازه اول ثمرات فرهنگ لیبرال(اباحه گری) است باید منتظر ماند و از درخت نحسش میوه ها چید!
مدرسه علمیه حضرت زینب کبری” سلام الله علیها ” ارومیه
متن شبهه :
طرفدارای حجاب اجباری می گن، به هرحال قانونه و قانون باید رعایت بشه. در حالیکه هر قانونی که خوب نیست، برده داری هم یه زمان قانون بود. نباید به اون اعتراض می کردن؟
پاسخ شبهه :
1⃣ اعتراض با قانون شکنی تفاوت دارد. بارها گفته شده که حتی نسبت به نظرات رهبر انقلاب هم هرکس می تواند انتقاد یا اعتراض خود را با صراحت (نه با توهین و هیاهو یا دروغ و تهمت) بیان کند.
2⃣ اینکه درسته هر قانونی الزاماً به معنای خوب بودن آن نیست، اما مرجع تشخیص خوب و بد قانون، دشمنان قسم خورده ملت، مانند رادیو اسرائیل و صدای امریکا و … نیستند. یا حتی اون دختر خانمی که به تحریک این رسانه ها دست به قانون شکنی میزند ملاک تشخیص قانون خوب و نیست. اگر بنا به این باشد سنگ روی سنگ بند نمی شود، از فردا هرکسی قانونی را که دوست ندارد به آن لقبی مانند «اجباری»، «بد»، «ضد بشری» و… می دهد و زیر پا می گذارد. مثلاً کسی فلان چراغ قرمز را بد می شمارد، دیگری فلان “ورود ممنوع” را نابجا می داند، و سومی هم محدودیت سرعت در خیابان ها را “اجباری” می شمارد و با عدم رعایت سرعت مجاز جان دیگران را به خطر می اندازد.
3⃣ واضح است که برفرض در یکی از موارد فوق هم حق با افراد باشد، راه آن قانون شکنی نیست چرا که باعث هرج و مرج شدیدی می شود که دود آن در چشم همه مخصوصاً خود فرد می رود. بلکه برای اعتراض به آن باید از مسیرهای مشخص اقدام کرد.
4⃣ اساساً مقایسه حجاب و قانون برده داری؛ نابجا است. برده داری یک قانون ظالمانه بود فطرت سالم هرکسی (جز آنها که منافعشان اقتضا می کرد) آن را رد می کرد. اما برعکس آن حجاب دارای منافع زیادی است که حتی اندیشمندان غیر مسلمان نیز به آن اذعان می کنند.
و جز افرادی که توسط برخی رسانه های ضد اسلام ذهنیت منفی پیدا کرده اند، کسی با آن مخالفتی ندارد.
5⃣ اسلام عزیز هم قانون برده داری را نسخ کرد و تنها متجاوزان به کشور اسلامی را قابل برده گیری دانست و آن بدین خاطر بود که متجاوزان به جای زندان های دولتی، دوران محکومیت خود (حبس ابد) را در بخش خصوصی سپری کنند. این باعث می شود که نه تنها هزینه هنگفتی از دوش جامعه و بیت المال برداشته شود، بلکه زندانیان با آداب و فرهنگ اسلامی آشنا شده و سپس زمینه آزادی آنها فراهم گردد.
مدرسه علمیه حضرت زینب کبری” سلام الله علیها ” ارومیه